Gezi ve kamp notları, alternatif rotalar

Tag Amasya

Amasya gezi rehberi

Batı Karadeniz kamp rotamız üzerinde devam ediyor, Samsun’dan sonra Amasya şehrine gidiyoruz. Dün gece Boraboy Gölü Tabiat Parkı‘nda çadır kurduk. Bugün ise Amasya şehir merkezini ve Merzifon çevresini gezeceğiz. Aracımızı, kaya mezarlarını karşıdan seyreden tarihi arastanın arka sokağındaki açık hava… Continue Reading →

Boraboy Gölü kampı

Samsun çevresinde geçirdiğimiz iki sıcak ve nemli günün ardından Karadeniz kıyısından ayrılıyoruz. Batı Karadeniz kamp rotamızın ilerleyen günlerde karasal iklimde seyahat edecek ve kamp kuracağız. Ladik Gölü kıyısında verdiğimiz yemek molasının ardından Amasya Taşova yönünde ilerliyoruz. Bu akşam kamp kurmayı… Continue Reading →

Merzifon: Tarihi camiler

On üç gün sürecek Batı Karadeniz kamp rotamızın en doğu noktası olan Taşova’ya ulaştık ve artık dönüş yolundayız. Dün gece Boraboy Gölü Tabiat Parkı’nda kamp kurduk ve sabah erkenden toparlanıp Amasya şehir merkezine gittik. Amasya‘yı gezdikten sonra Merzifon yolunda devam… Continue Reading →

Batı Karadeniz kamp rotası

İki bayram arası izinleri birleştirelim; yarısı yaz, yarısı kış diye bilinen Ağustos ayını ve yaz sıcaklarını uğurlamak için Batı Karadeniz yollarına düşelim dedik. Daha önce 3 günlüğüne çıktığımız Batı Karadeniz haftasonu turunda Sakarya‘dan Bartın’a geçmiş, iki gece kamp kurmuş ve… Continue Reading →