arpa boyu yol

Gezi ve kamp notları, alternatif rotalar ve fotoğraflar

Tag

Cittaslow

Sinop: Gezi ve kamp rehberi

Bir vakitte yapılmış bir araştırmaya göre, Türkiye’nin en mutlu insanlarına ev sahipliği yaptığı ortaya çıkan Sinop şehrini uzun süredir görmek istiyorduk. On üç gün olarak planladığımız Batı Karadeniz kamp rotamızın en kuzey ucu olan Sinop çevresinde iki gün geçiriyoruz. Trafik lambasının… Continue Reading →

Sakin şehir Vize ve Demirköy

Hafta sonu tatilini uzatıp dört gün boyunca dağlarına bahar gelmiş Trakya yollarına düşüyor ve sakin şehir Vize, İğneada ve Kıyıköy civarında gezmeyi ve kamp yapmayı planlıyoruz. Dört gün planladığımız Kamp longoz rotasında ilk durağımız Vize. Burası Türkiye’de (2018 itibari ile)… Continue Reading →

Eğirdir Gölü kampı

Önceki akşam Burdur merkezde konaklamayı planlamışken askeri tören nedeni ile otellerde yer bulamıyor ve son dakikada direksiyonu Isparta’ya çeviriyoruz. Bugün Isparta – Ağlasun – Burdur güzergahında bir halka çizerek, uzun yoldan Eğirdir Gölü’ne ulaşacağız. Akşam, Eğirdir Gölü kıyısında, Altınkum Plajı’nda… Continue Reading →

Foça, İzmir

Dikili’den İzmir’e doğru köy köy geze geze ilerliyoruz. Yolda artan petrol ve gaz tankerlerinden ve güneşli havada ağırlaşan atmosferden rafineri üssü Aliağa’ya yaklaştığınızı anlayabilirsiniz. Aman yol ayrımına dikkat! Foça tabelasını gördüğünüz ilk yoldan sağa saparsanız Eski Foça’dan önce sanayi bölgesinden… Continue Reading →

Dionysos’un sofrası: Gödence

Kuzey Ege’yi kıyı kıyı gezip Urla’ya vardık. Urla Hasat çiftliğinde zeytin hasatı ile geçen yorucu olduğu kadar da keyifli üç günün ardından artık eve dönüş vakti geldi! Kahvaltının ardından toparlanıyor, çoktan iş başı yapmış ahali ile ve son çite kadar peşimizi bırakmayan… Continue Reading →

Urla’nın köyleri

#Kıyıkıyıkuzeyege rotamızın dördüncü gününde, Karagöl’ü sonbahar hüznü ile başbaşa bırakıyor, Yamanlar eteklerinden kıvrıla kıvrıla Karşıyaka’ya iniyoruz. Batıya doğru yol alıyor ve Sasalı’da PTT’nin yanındaki kahvehanede kahvaltı molası veriyoruz. Menüde tavada yumurta ve çay var. Zorlu bir gecenin ardından bir bardak… Continue Reading →