arpa boyu yol

bir de dönüp baktım ki bir arpa boyu yol gitmişim...

Tag

Karabük

Safranbolu gezi rehberi

Batı Karadeniz kamp rotamızın üçüncü günündeyiz. Karabük Yenice’den Araç (Kastamonu) yönüne devam ederken Safranbolu sapağında trafiğin açık olduğunu görüyoruz. Safranbolu’ya gelmek için daha önce iki kez niyetlenmiş ancak tur otobüslerinin trafiğini aşıp da şehre girememiştik. Safranbolu’da öğle yemeği molası verecek… Continue Reading →

Batı Karadeniz kamp rotası

İki bayram arası izinleri birleştirelim; yarısı yaz, yarısı kış diye bilinen Ağustos ayını ve yaz sıcaklarını uğurlamak için Batı Karadeniz rotasına gidelim dedik. Daha önce 3 günlüğüne çıktığımız Batı Karadeniz – kısa turda Sakarya‘dan Bartın’a geçmiş, iki gece kamp kurmuş… Continue Reading →

Batı Karadeniz rotası

İstanbul – Sakarya – Bolu – Karabük – Bartın güzergahında, üç günde 1200 km yol yapıyor ve iki gece doğada kamp kuruyoruz. Dolu dolu geçen üç gün içinde gördüğümüz ve ziyaret ettiğimiz yerlerin detaylarını bağlantılı yazılarda bulabilirsiniz. İlk gün, Sakarya… Continue Reading →

Bolu – Karabük

Haftasonu tatilimizi üç güne uzatıp çıktığımız yoğunlaştırılmış Batı Karadeniz rotamızın ilk gününü Sakarya yayla yollarında geçirdik. Öğlene kadar Acelle ve Davlumbaz yaylalarında dolaşıp öğleden sonra Sülüklügöl’e vardık. Ormanda dolaştık, göl kenarında ayaklarımızı uzatıp kitap okuduk, sohbet ettik; akşam güneşle birlikte… Continue Reading →