Gezi ve kamp notları, alternatif rotalar

Tag Merzouga

Çöl ve iki nehir: Sahra, Todra ve Dades

Kerpiç köy evleri gittikçe seyrekleşiyor ve Merzouga yolunun bir tarafı kara kuru çorak toprak iken diğer tarafında, uzaklarda turuncu renkli tepeler belirmeye başlıyor. Otel tabelalarının olduğu asfalt ana yoldan iç tarafa yol ayrımları var. Kimi ayrım asfalt devam ediyor ve… Continue Reading →

Sahra Çölü yolunda: Merzouga

Fas’da Akdeniz kıyısında başlayan ve Atlas Dağları’nı aşarak çöle varacak olan yolculuğumuz devam ediyor. Günün büyük bölümünü geçireceğimiz rotamızın sonunda, Merzouga Köyü’nün ardından Sahra Çölü‘ne varmış olmayı ve gün batımını fotoğraflamayı planlıyoruz. Soğuk ve karlı bir yolculuğun ardından bu sabah… Continue Reading →

Fas gezi rehberi

Azgezmiş fotoğrafçı arkadaşlarla on bir gün boyunca Fas Krallığı’nda ,uzun bir rotada seyahat ettik. Yaklaşık 2500 km yol gittik ve farklı şehirler gördük. Atlas Okyanusu kıyısına vardık, Atlas Dağları’nda kar topu oynadık ve Sahra Çölü’ne ulaştık. Bağımsızlığını 1956’da kazanmış ve… Continue Reading →