arpa boyu yol

Az gittim, uz gittim, dere tepe düz gittim. Bir de dönüp baktım ki bir arpa boyu yol gitmişim...

Tag

Muğla

Likya denizi: Fethiye

On bir gün boyunca izlediğim rotanın hayali, gecikmiş bahar aylarının içimizi yeni yeni ısıtan bir hafta sonunda, Urla’dan misafir gelen arkadaşımla İstanbul sokaklarını arşınlarken kurulmaya başlandı. Uzun doğa yürüyüşü ve kamp deneyimimiz olmamasına karşın da biraz araştırsak biraz da ha gayret desek… Continue Reading →

Kralların ebedi istirahathanesi: Dalyan

Uzun bir kıştan sonra baharın göz kırptığı Nisan ayının ilk hafta sonu tatilinde Dalyan’a uçmak üzere iş çıkışında Sabiha Gökçen havaalanında buluşuyoruz. Dalyan’a 25 km uzaklıktaki Dalaman havaalanına yolculuğumuz yaklaşık bir buçuk saat sürüyor ve alanda bizi bekleyen otel minibüsü… Continue Reading →

Karyalıların izinde: Pınarcık

Milas-Söke yolu üzerinde rengarenk ve  çeşme kitabesine göre tarihi 300 sene evvele dayanan bir Ege köyü burası. Meydana geldiğimizde ilk dikkatimizi çevredeki rengarenk ve tek katlı binalar dikkatimizi çekiyor. Terkedilmiş bu yapılarda, biz renklerin dansından istifade ederek fotoğraf çekmeye çalışırken… Continue Reading →

Karyalıların izinde: Gölyaka

Köyün girişinde kocaman bir köpek bizi karşılıyor. Yürümeye başladığımızda da önümüze düşüyor ve sık sık arkasına dönerek bizi kontrol ediyor. Rehberimiz önde biz arkada başlıyoruz evlere doğru tırmanmaya. Yol üstünde evlerin önündeki taşlıkta oturmuş sohbet eden yaşlılara rastlıyor ve biraz… Continue Reading →

Karyalıların izinde: Karahayıt

Öğle yemeğimizi Bafa gölü kenarındaki restoran’da yedikten sonra gün batımında geri dönmek üzere civar köyleri dolaşmaya devam ediyoruz. Doğuya doğru giderek çam ormanları arasındaki Karahayıt köyüne varıyoruz. Yemek sonrası rehavetinin de etkisi ile önce köy kahvesinde biraz mola veriyoruz. Kahvenin… Continue Reading →

Karyalıların izinde: Bafa Gölü ve Kapıkırı

Muğla köylerinde uyandığımız ikinci sabah erkenden Bafa gölüne doğru yol alıyoruz. Bugün, göl kıyısında, Heraklia antik kenti kalıntıları üzerine kurulmuş Kapıkırı köyünde dolaşacak ve göl kenarındaki balık lokantasında lezzetli bir mola vereceğiz 🙂 Bafa gölü kıyısında antik çağ kalıntıları üzerinde… Continue Reading →