arpa boyu yol

Az gittim, uz gittim, dere tepe düz gittim. Bir de dönüp baktım ki bir arpa boyu yol gitmişim...

Tag

Rize

Bulutların üstünde: Ayder yaylası

Bu sabah Gito yaylasında uyandık, Badara yaylasında fotoğraf çektik; Huser yaylası yolundan geri döndük ve Avusor yaylasına misafir olduk. Güneşin kaybolması ile konaklamak üzere 1400 metre rakımlı Ayder yaylasına iniyoruz. Ramazan Bayramın son günü olmasının da etkisi ile tur otobüslerinin… Continue Reading →

Bulutların üstünde: Huser ve Avusor yaylaları

Güneş ile uyandığımız güzel bir sabahta manzaraya karşı yaptığımız kahvaltının ardından iki gece konakladığımız Gito yaylasından ayrıldık ve Badara yaylasında verdiğimiz kısa fotoğraf molasından sonra Fırtına’ya kadar iniyoruz. Ayder yaylasında konaklayacağımız otele eşyalarımızı bırakıp ikram edilen el yapımı üçgen bayram… Continue Reading →

Bulutların üstünde: Badara yaylası

Doğu Karadeniz gezimizin dördüncü gününde;  ilk fotoğraf molamız Badara yaylasında oluyor. Gito’ya çıkmadan da yağmuruna denk gelip şemsiyesi ile ineklerini otlatan Emine teyze ile sohbet ettiğimiz Badara yaylası, Gito yaylası ile  Çat’a inmeden önce ters yönde kalıyor. Sabah güneşe uyandığımız Gito’dan… Continue Reading →

Bulutların üstünde: Ambarlı yaylası

Gito’da ilk sabahımıza sis ve yağmur ile uyanıyoruz. Bugünkü planımızda zirvedeki buzul göllerine tırmanmak ve üst yayla olan Ambarlı yaylasına çıkmak vardı. Hava şartları zirve tırmanışı planlarımıza ve fotoğraf çekmeye elvermeyince sabahtan biraz tembellik edip saat altı buçuğa doğru uyanıyorum… Continue Reading →

Bulutların üstünde: Gito’da uyanmak!

Doğu Karadeniz’de ikinci günümüzün sabahında Pokut yaylasından erkenden ayrılıyoruz. Geldiğimiz virajlı ara ara toprak, kimi yerde beton veya asfalt yoldan yaklaşık bir saatte Fırtına’ya iniyoruz. Çınçıva kahvesinde Fırtına manzarasında sabah kahvelerimizi yudumladığımız kısa modanın ardından Zilkale etrafından dolanarak Çat deresi… Continue Reading →

Bulutların üstünde: Pokut’da uyanmak!

Doğu Karadeniz’de ilk günümüzde Trabzon havaalanında buluşuyor ve yaklaşık 3-3,5 saat bulutlu, yağmurlu bir havada sahil yolundan Rize’ye ulaşıyoruz. Fırtına’ya doğru saptıktan sonra 1696’da yapılmış taş Şenyuva köprüsünün kenarında kısa bir fotoğraf molası veriyor ve Pokut-Sal yol ayrımından 11 km… Continue Reading →