arpa boyu yol

bir de dönüp baktım ki bir arpa boyu yol gitmişim...

Category

Haftasonu

Safranbolu gezi rehberi

Batı Karadeniz kamp rotamızın üçüncü günündeyiz. Karabük Yenice’den Araç (Kastamonu) yönüne devam ederken Safranbolu sapağında trafiğin açık olduğunu görüyoruz. Safranbolu’ya gelmek için daha önce iki kez niyetlenmiş ancak tur otobüslerinin trafiğini aşıp da şehre girememiştik. Safranbolu’da öğle yemeği molası verecek… Continue Reading →

Menekşe Yaylası kampı

Bu haftasonunda, Persoid Meteor yağmurunun da en yoğun gözlenebileceği geceye göre takvimimizi önceden ayarlayıp Kocaeli’nde Menekşe Yaylası’nda kamp yaptık. Kaybolduk, üşüdük, ateş yaktık ve yıldızları seyrettik. Gölcük’den hareket ile googlemaps ve internetin olmadığı noktada wikiloc off-line harita üzerinden takip ettiğimiz… Continue Reading →

Dikenli Kamp

Son zamanlarda gördüğüm çirkinlikleri paylaşmaya dilim varmıyor! Hal böyle olunca gördüğüm güzellikleri de paylaşmak istemiyorum ve günden güne daha fazla umutsuzluğa kapılıyorum. Böyle zamanlarda, bildiğimiz ve sevdiğimiz bir yere tekrar gitmek istediğimizde ise daha önce bıraktığımız gibi bulamayacağımızı öğrenmekteyiz! Bu nedenlerle,… Continue Reading →

Kıyıköy kampı

İğneada longoz ormanlarında planladığımızdan daha kısa zaman geçirince öğle yemeği ve kamp yeri araştırmak için Kıyıköy ‘e doğru yola çıkıyoruz. Kıyıköy’e varınca tarihi surlardan geriye kalmış taş kapının altından köye giriyoruz. İstanbul’a yakın oluşu ve plajları ile ismi bilinir bir… Continue Reading →

Kamp Longoz rotası

Bugüne kadar, kamp konaklamalı olarak çizdiğim rotalar içinde en başarılısı diyebileceğim güzergah uzun haftasonu tatilinde 4 gün boyunca bizi Trakya yollarına düşürdü. Bu sene kış ne gelmeyi ne de gitmeyi bilemeyince, doğa ile buluşmak ve kol saatimize göre değil de… Continue Reading →

İğneada kampı

Kamp Longoz rotasının ikinci gününde, istikametimiz İğneada ve longoz (subatan) ormanları. Denize doğru yol alacağız. Önceki gece kamp kurduğumuz Kızılağaç – Cehennem Şelaleleri bölgesinden Sivriler-Demirköy istikametinde devam ediyor ve İğneada tabelalarını takip ederek sahile kadar geliyoruz (yaklaşık 50 km). İğneada için… Continue Reading →