arpa boyu yol

Az gittim, uz gittim, dere tepe düz gittim. Bir de dönüp baktım ki bir arpa boyu yol gitmişim...

Category

Kamp

Amasra kampı

Sabah Sakarya-Bolu sınırında yer alan cennet köşe, Sülüklügöl’de uyanıp Bolu’dan Karabük’e geçtik. Karabük’de gezmedik ne antik kent, ne köy ne de mağara bıraktık! Batı Karadeniz rotasında, Bartın üzerinden kıyıya doğru sürüyor, hava kararmadan Amasra koylarında varmayı, bu gece konaklamak için uygun… Continue Reading →

Sakarya yaylaları ve Sülüklügöl kampı

Uzun bir hafta sonu rotası planlıyor ve üç gün boyunca Batı Karadeniz’de 1200 km yol yapıyor, farklı duraklarda iki gece kamp atıyoruz. Planlama aşamasında, İstanbul’dan yola çıkarken Düzce yaylaları veya Sakarya yaylaları arasında kalıyoruz. Kamp atarak seyahat etmek için kısa… Continue Reading →

Dikili köyleri ve Karagöl kampı

Kıyı kıyı gezdiğimiz pastırma yazı rotamızın üçüncü gününde, plana göre yarım gün kadar rötarlı ilerlemekteyiz ve bu gece çadırda uyumak istiyorsak geç kalmadan kamp yerine ulaşmalıyız. Dün gece konakladığımız, Dikili girişindeki otelde fazla oyalanmadan yola çıkıyoruz. İstikamet Karadağ yarımadası üzerinden eski… Continue Reading →