arpa boyu yol

Az gittim, uz gittim, dere tepe düz gittim. Bir de dönüp baktım ki bir arpa boyu yol gitmişim...

Category

Konaklama

Foça, İzmir

Dikili’den İzmir’e doğru köy köy geze geze ilerliyoruz. Yolda artan petrol ve gaz tankerlerinden ve güneşli havada ağırlaşan atmosferden rafineri üssü Aliağa’ya yaklaştığınızı anlayabilirsiniz. Aman yol ayrımına dikkat! Foça tabelasını gördüğünüz ilk yoldan sağa saparsanız Eski Foça’dan önce sanayi bölgesinden… Continue Reading →

Urla’nın köyleri

#Kıyıkıyıkuzeyege rotamızın dördüncü gününde, Karagöl’ü sonbahar hüznü ile başbaşa bırakıyor, Yamanlar eteklerinden kıvrıla kıvrıla Karşıyaka’ya iniyoruz. Batıya doğru yol alıyor ve Sasalı’da PTT’nin yanındaki kahvehanede kahvaltı molası veriyoruz. Menüde tavada yumurta ve çay var. Zorlu bir gecenin ardından bir bardak… Continue Reading →

Kıyı Kıyı Kuzey Ege: Babakale

Karanlık bir İstanbul sabahında, henüz güneş doğmadan yola çıkıp sisli ve yağmurlu Trakya yollarını uçtan uca geçiyor ve Gelibolu-Lapseki feribotuna binerek Çanakkale’ye geçiyoruz. Kahvaltı için Tekirdağ tarafında yer araştırırken, asfaltlama çalışmaları nedeni ile kapanan şeritler ve artan trafikte daha fazla… Continue Reading →

Likya denizi: Adrasan

Kekova’da uyandığım bu aydınlık Pazartesi sabahında, bayram tatili vesilesi ile biraz daha uzamış Akdeniz turizm sezonunun son tatilcilerin de hafta sonu evlerine dönmesi ile kapandığını görebiliyorum. Güzel bir kahvaltının ardından, ilçe merkezindeki okullarına gitmek için minibüs saatini bekleyen çocuklar ve… Continue Reading →

Likya denizi: Kalkan

Eylül ayının son haftasına denk gelen Kurban Bayramı’nın ilk üç günü Kalkan’da olacağım. Resmi tatilin başladığı yarım günlük mesai çıkışında Fethiye Otogarı’nda da trafik yoğunlaşıyor ve son yolcunun da muavin koltuğuna yerleşmesi ile 13:45’de hareket ediyoruz. Yol üstünde birkaç kez… Continue Reading →

Likya denizi: Fethiye

On bir gün boyunca izlediğim rotanın hayali, gecikmiş bahar aylarının içimizi yeni yeni ısıtan bir hafta sonunda, Urla’dan misafir gelen arkadaşımla İstanbul sokaklarını arşınlarken kurulmaya başlandı. Uzun doğa yürüyüşü ve kamp deneyimimiz olmamasına karşın da biraz araştırsak biraz da ha gayret desek… Continue Reading →