arpa boyu yol

Gezi ve kamp notları, alternatif rotalar ve fotoğraflar

Category

Konaklama

Ağrı Dağı ve Doğubayazıt

Van Gölü çevresini dolaşıyoruz. Beş gün olarak planladığımız Van Gölü rotamızın tam da ortasında, bugün sahil kenarından uzaklaşıyor, daha da yükseklere tırmanıyoruz. İran ile sınır kapımız olan Doğubayazıt merkezine gidiyoruz. Hazırlık ve araştırma aşamasında yöre hakkında pek fazla tavsiyesi bulamamıştım…. Continue Reading →

Van Gezi Rehberi

İstanbul’dan günün ilk uçağı ile Van’a ulaşıyoruz. Uçak biletini aldıktan sonra CarWan firmasından internet üzerinden kiraladığımız araç ile henüz kahvaltı saatinde Edremit sahiline varmış oluyoruz.  Yörede kahvaltı sofraları meşhur olunca yola çıkmadan önce internet üzerinde kısa bir araştırma yapmıştım. Okuduğum… Continue Reading →

New York, New York

Yeni yılın ilk hafta sonunda, Boston’da yaşayan iki arkadaşımla beraber Boston’dan New York City’ye gidiyoruz. Şehir, bağlı olduğu eyalet ile aynı ismi taşıdığı için sonuna “city” eklemesini alıyor: nam-ı değer NYC! Big Apple! Bu sene, hava durumu mevsim normallerine göre… Continue Reading →

Sinop: Gezi ve kamp rehberi

Bir vakitte yapılmış bir araştırmaya göre, Türkiye’nin en mutlu insanlarına ev sahipliği yaptığı ortaya çıkan Sinop şehrini uzun süredir görmek istiyorduk. On üç gün olarak planladığımız Batı Karadeniz kamp rotamızın en kuzey ucu olan Sinop çevresinde iki gün geçiriyoruz. Trafik lambasının… Continue Reading →

Batı Karadeniz kamp rotası

İki bayram arası izinleri birleştirelim; yarısı yaz, yarısı kış diye bilinen Ağustos ayını ve yaz sıcaklarını uğurlamak için Batı Karadeniz yollarına düşelim dedik. Daha önce 3 günlüğüne çıktığımız Batı Karadeniz haftasonu turunda Sakarya‘dan Bartın’a geçmiş, iki gece kamp kurmuş ve… Continue Reading →

Çöl ve iki nehir: Todra ve Dades

Kerpiç köy evleri gittikçe seyrekleşiyor ve Merzouga yolunun bir tarafı kara kuru çorak toprak iken diğer tarafında, uzaklarda turuncu renkli tepeler belirmeye başlıyor. Otel tabelalarının olduğu asfalt ana yoldan iç tarafa yol ayrımları var. Kimi ayrım asfalt devam ediyor ve… Continue Reading →