arpa boyu yol

Az gittim, uz gittim, dere tepe düz gittim. Bir de dönüp baktım ki bir arpa boyu yol gitmişim...

Category

Türkiye

Batı Karadeniz rotası

İstanbul – Sakarya – Bolu – Karabük – Bartın güzergahında, üç günde 1200 km yol yapıyor ve iki gece doğada kamp kuruyoruz. Dolu dolu geçen üç gün içinde gördüğümüz ve ziyaret ettiğimiz yerlerin detaylarını bağlantılı yazılarda bulabilirsiniz. İlk gün, Sakarya… Continue Reading →

Kıyı kıyı kuzey Ege rotası

Kasım ayı gelip de, büyük şehirlerde hava puslanıp kararmaya başladığında, göz kırpan güneşi ve pastırma yazını fırsat bilip direksiyonun başına geçmek istediğiniz önereceğimiz muhteşem rota! Tekirdağ, Çanakkale Boğazı üzerinden Troya, Gülpınar üzerinden Babakale ve Apollon Smintheus antik kenti,  Kazdağları eteklerinde Adatepe,… Continue Reading →

Likya denizi rotası

On bir gün boyunca izlediğim rotanın hayali, gecikmiş bahar aylarının içimizi yeni yeni ısıtan bir hafta sonunda, şehir dışından misafir gelen arkadaşımla İstanbul sokaklarını arşınlarken kurulmaya başlandı. Uzun soluklu doğa yürüyüşü veya kamp deneyimimiz olmamasına karşın biraz araştırıp okursak biraz da ha… Continue Reading →

İstanbul Oyuncak Müzesi

Masallar, ninniler, oyunlar ve oyuncaklar her çocuğun yoldaşı ve ömürden geçip giden yılların sessiz tanıkları, tarih defterlerinin yazmanları ve medeniyetin köşe taşları imiş. Bundan sebepmiş Ankaralı bir çocuk ile İran’ın kuş uçmaz kervan geçmez bir dağ köyündeki bir çocuk yıllar sonra birlikte… Continue Reading →

Amasra kampı

Sabah Sakarya-Bolu sınırında yer alan cennet köşe, Sülüklügöl’de uyanıp Bolu’dan Karabük’e geçtik. Karabük’de gezmedik ne antik kent, ne köy ne de mağara bıraktık! Batı Karadeniz rotasında, Bartın üzerinden kıyıya doğru sürüyor, hava kararmadan Amasra koylarında varmayı, bu gece konaklamak için uygun… Continue Reading →

Bolu – Karabük

Haftasonu tatilimizi üç güne uzatıp çıktığımız yoğunlaştırılmış Batı Karadeniz rotamızın ilk gününü Sakarya yayla yollarında geçirdik. Öğlene kadar Acelle ve Davlumbaz yaylalarında dolaşıp öğleden sonra Sülüklügöl’e vardık. Ormanda dolaştık, göl kenarında ayaklarımızı uzatıp kitap okuduk, sohbet ettik; akşam güneşle birlikte… Continue Reading →