arpa boyu yol

bir de dönüp baktım ki bir arpa boyu yol gitmişim...

Category

Türkiye

Kastamonu’da 2 saat

Bugün rotamızın 12. günü ve yorulmaya başladık. Batı Karadeniz’de kamp rotası hazırlıkları yaparken rotayı Araç yaylalarından sonra Kastamonu şehir merkezine çevirmiş ve tüm günü buraya ayırmayı planlamıştık. Ancak, bayram tatilinde, resmi müzelerin ve çarşı pazarın kapalı olacağını düşünerek rotayı değiştirdik…. Continue Reading →

İnebolu’da 2 saat

Dağları tepeleri aşıp ancak ikindi saatlerinde İnebolu ’ya varıyoruz. Bu akşam için konaklamayı planladığımız noktaya halen 100 km’den fazla mesafemiz olduğu için İnebolu’da hızlı bir tur atıp yola devam etme niyetindeyiz. Rota hazırlık aşamasında, rotanın her bir günü için, günlük… Continue Reading →

Cide – Küre – İnebolu

Son beş geceyi farklı farklı yerlerde, arazide kamp kurarak geçirdikten sonra rahat bir yatakta uyanmak gibisi yok! Bugün yola planladığımız rotanın gerisinden,  Kurucaşile’den başlayacağımız için pansiyonda fazla oyalanmadan yola çıkıyoruz. Kahvaltı için Cide’ye gideceğiz (30 km). Kapısuyu sahilini geçtikten sonra… Continue Reading →

Pınarbaşı – Zümrüt Köyü

Henüz rota hazırlık aşamasında iken, yaklaşık iki hafta sürecek Batı Karadeniz rotamızın en heyecanlı ve bir o kadar da yorucu günlerimizin Küre Dağları eteklerinde, Pınarbaşı’nda geçeceğini düşünüyordum. Yanılmamışım! Küre Dağları’nın cennet köşelerini anlatmadan önce, itiraf etmeliyim ki bu güzel coğrafyayı… Continue Reading →

Daday – Azdavay

Araç yaylalarında pırıl pırıl bir sabaha uyanıyoruz. Köy evlerinin olduğu taraftan çoban köpeklerinin sesi geliyor ama ahırdaki inekleri henüz yaylaya salıvermemişler, bu sabah bayram! Gece soğuyan hava güneş ile ısınmaya başlamışken çadırın üzerinde biriken rutubetin kurumasını bekliyoruz. Batı Karadeniz kamp… Continue Reading →

Ilgaz Dağı: Büyükhacet Tepesi

Batı Karadeniz’de bir gezi ve kamp rotası çizmek için haritayı önümüze açtığımızda, Ilgaz Dağı’nın zirvesi de öylece haritanın ortasından bize göz kırpıyordu. Zirveye kadar uzanan belli belirsiz bir yol görünüyordu ama ben bu yolun araç ile gitmek için uygun olacağını… Continue Reading →