arpa boyu yol

bir de dönüp baktım ki bir arpa boyu yol gitmişim...

Category

Unesco

Kastamonu’da 2 saat

Bugün rotamızın 12. günü ve yorulmaya başladık. Batı Karadeniz’de kamp rotası hazırlıkları yaparken rotayı Araç yaylalarından sonra Kastamonu şehir merkezine çevirmiş ve tüm günü buraya ayırmayı planlamıştık. Ancak, bayram tatilinde, resmi müzelerin ve çarşı pazarın kapalı olacağını düşünerek rotayı değiştirdik…. Continue Reading →

Safranbolu gezi rehberi

Batı Karadeniz kamp rotamızın üçüncü günündeyiz. Karabük Yenice’den Araç (Kastamonu) yönüne devam ederken Safranbolu sapağında trafiğin açık olduğunu görüyoruz. Safranbolu’ya gelmek için daha önce iki kez niyetlenmiş ancak tur otobüslerinin trafiğini aşıp da şehre girememiştik. Safranbolu’da öğle yemeği molası verecek… Continue Reading →

Amasya: Gezi ve kamp rehberi

Samsun’un verimli topraklarında geçirdiğimiz iki sıcak günün ardından bu gece biraz daha karasal bir iklimde ve serin bir havada uyuyacağız. Ladik Gölü kıyısında verdiğimiz yemek molasının ardından Taşova yönünde devam ediyoruz. Tabiat Parkı’na gitmek için Boraboy Köyü’nden geçiyoruz. Kahvaltı için… Continue Reading →

Samsun yolu: Bafra ve Ladik

Gerze’de konaklamadan yola devam ediyor ve akşam üstü Bafra’ya varıyoruz. Batı Karadeniz rotamızda, Samsun’un batı bölgesinde iki gün geçirmeyi ve iki farklı noktada kamp kurmayı planlıyoruz.  – – – o – – – Bafra’da tarihi bir konakta hizmet veren Aslanlı Konak… Continue Reading →

Batı Karadeniz kamp rotası

İki bayram arası izinleri birleştirelim; yarısı yaz, yarısı kış diye bilinen Ağustos ayını ve yaz sıcaklarını uğurlamak için Batı Karadeniz rotasına gidelim dedik. Daha önce 3 günlüğüne çıktığımız Batı Karadeniz – kısa turda Sakarya‘dan Bartın’a geçmiş, iki gece kamp kurmuş… Continue Reading →

Sagalassos antik kenti

Göller Yöresi kamp rotamızda ziyaret ettimiz, en etkileyici antik kentlerden bir tanesi de Sagalassos antk kenti oluyor. Sagalassos antk kenti Sagalassos antk kenti Sagalassos antk kenti Sagalassos antk kenti Sagalassos antk kenti 28.08.2018